Meest gestelde vragen

Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over bestellen, levering, retourneren en ophalen.

Bestellen

Alle bestellingen gaan via de Whats App. Wel zijn we telefonisch bereikbaar voor al uw vragen.

Nee, na ontvangst van het contract dient u eerst akkoord te gaan, alvorens wij deze voor uw reserveren. Een offerte is dus geen officiële bevestiging, zonder contract is er dus GEEN bestelling

De verhuurder heeft het recht om een borgsom te vragen. Mocht er sprake zijn van een eventuele borg, zal dit vermeldt worden in uw contract.

Levering, Retour en ophalen

Ja zeker, dit is mogelijk. Vraag naar de mogelijkheden.

Bezorg en ophaalkosten worden berekend aan de hand van uw leveradres.

Ja dat is mogelijk. Let wel op dat u over de passend vervoersmiddel beschikt.

Nee, gehuurde producten worden, mits er anders afgesproken is, niet naar binnen/boven gebracht. Ook dienen deze, op moment van ophalen, weer inlaad klaar te staan.

Nee, wij zetten geen decoratie op. Stages, Backdrops, Wandbekleding en Flowerwalls worden wel door de ons opgezet.

Ja, deze dienen schoon en droog ingeleverd te worden. Enkel de linnengoed mogen ongewassen geretourneerd te worden.

In de meeste gevallen is dit mogelijk, mits alle gewenste producten beschikbaar zijn.

De spullen worden standaard de volgende dag weer opgehaald, tenzij nadrukkelijk anders afgesproken. Mocht uw gebruik maken van een ruimte waarvan u afhankelijk bent van een begin en eindtijd, dan halen wij na afloop van uw feest de gehuurde artikelen weer op.

De huurder is tijdens de gehele huurperiode aansprakelijk. De huurder dient de huurartikelen bijvoorbeeld ook goed te beschermen tegen vocht en weersinvloeden. De huurder is ook aansprakelijk voor alle schade aan het product of op de gebruik locatie die zijn ontstaan tijdens het gebruik van het gehuurde.